Cuma, Eylül 18, 2009

Salı, Ağustos 25, 2009

internetin yarısına girip diğer yarısına girememek de bizim ülkemize has bir durum olsa gerek.

Perşembe, Temmuz 09, 2009

kimsenin vicdan azabına özne ya da nesne olmak istemiyorum. ahlaksal çıkmazlarına da. heteroseksüel olmaya devam edeceksek hiç olmazsa hank moody gibi adamlar çoğalsın.

Pazar, Mayıs 17, 2009

my favorite quote.

"Only kings, presidents, editors, and people with tapeworms have the right to use the editorial 'we.'" — Mark Twain

bu aralar pek başka bir şey düşünemiyorum. yakın zamanda aranıza dönmeyi umuyorum. and i wish i was a person with tapeworms. öperim.

Perşembe, Mart 05, 2009

bizimki de blog mu yani.


the lake room.
adam kardeş yaşıyor. sonra bir de yazıyor. bu adam bizim yaşımızda filan. bir yandan sevgilisinden ayrılıp annesinin evine geri taşınıyor, grandma shirley'sini hastanede ziyaret ediyor, sonra gelsin gossip girl'ler, peaches geldof'lar, paul auster'lar filan. hayat, beni neden yoruyorsun diye soruyor ve ardından adam'cağızıma şu şarkıyı gönderiyorum: henüz üç yaşında bir kardeşim var, seni ondan bile kıskanıyorum. kimya dawson'u bile geçtim. kıskanıyorum. kıskanıyorum.

Salı, Şubat 24, 2009

ay kurtarın beni.

nil karaibrahimgil yeni albüm yapmış. durmadan dinliyorum. bir de alper erinç'miş bu seferki aranjörü, nil olmuş mu size bir göksel.

"istediğin gibi değil de, buysam noolcak
ben alelade, sen nadide"

vazgeçtim bir süre daha kurtarmayın. gerekirse bir intervention yaparsınız daha ileride.

Pazartesi, Şubat 23, 2009

kırmızı halı'yı izlerken o kadar sıkıldım ki, töreni izlemeden yatıyorum. ayrıca son birkaç seferdir buraya bir şeyler yazmaya niyetleniyor, bir ya da iki cümle sonunda vazgeçip siliyorum.
matthew broderick çok mutsuz görünüyordu sjp'nin yanında. brangelina desen bitmiş. en güzel elbise adayım da miley cyrus. of evet çok sıkıldım. iyi geceler bana.

Pazar, Şubat 01, 2009

cevap veriyorum.

merkez betlik hakkında fazla bir şey bilmiyorum. 97 yılında 15 yaşındaydım.

Pazartesi, Ocak 26, 2009

you don't have to be a scientist to do experiments on your own heart.