Pazar, Mart 25, 2007

vak the rock



hayatımda izlediğim belki de ilk klip. bir de yine başka bir ördekli klip olan "sen sen ol heves etme, sigaraya özenme" isimli güzide çalışma vardı. onun dışında beş yaş civarındaki müzikal dağarcığımızı zeki müren, barış manço ve michael jackson oluşturuyordu. zeki müren'in adının "zekimren" olduğunu zannettim ben onun uzun süre. kendisinin normal insan ismi taşımasını o yaşımda olmaz diye bellemişim demek ki. barış manço ve michael jackson da benzer kriterlerde değerlendirilebilir ya, her neyse.

ah evet, bir de emel sayın ve harikulade şarkısı "yıllar yorgun ben yorgun" vardı. doğru.

1 yorum:

dearjune. dedi ki...

yagdir mevlam su isimli sarkida hungur hungur aglardim. ama en cok agladigim sarki zeki muren'in annem'imidir. ne psikopat bir sarki o ya. ama israrla hala dinliyorum. usudum ustumu ortsene annem.