Cumartesi, Nisan 26, 2008

doğru dürüst uyuyamayınca yemek düzenim de altüst oluyor. ama tabii midem bundan pek hoşnut olmuyor. mesela kocaman bir kase dondurma yiyip ardından uyuyakalınca, uyandığımda midemde oluşan his, rakı içtikten sonra uyuyakalmışım da, ondan sonra uyanmışım gibi oluyor. daha fenası artık, bu his, uyusam uyansam, gün ortasında ya da gece yarısında, sürekli benimle. ama bana rakı içtikten sonra midenizde böyle bir his oluşmadığını söylemeyin. lütfen.

virgüllerimden de anlayabileceğiniz üzere, evet, çeviri yapıyorum bu aralar.

3 yorum:

Gamze. dedi ki...

Lisede, hani sivrisinege benzeyen bir psikoloji hocamiz vardi. Kahkulleri altinin ortasinda ucgen olurdu, tam orasi en uzundu; hatta oglunun saci da ayni oyle kesilmisti.

Heh iste, sen simdi dondurma yazmissin ya. Ordan aklima geldi. Son on senedir falan ne zaman kola ve cikolatayi bir arada yesem, aklima sizin su konusmaniz gelir:

- Hocam guzel ama cikolata. Yaninda da kola olunca, ohh yani.
- Kola yaninda cikolata. Cok fazla kafein, cok fazla kalori Duygu.

Ama kola + cikolata = Ah, ah, ah; ne mutluluk sonucta tabii, orasi ayri.

Soyliym dedim iste, oyle.

yapboz dedi ki...

ya o saçlar bi tane acayip almancacı vardı böyle yeşil gözlü uzun boylu, onun değil miydi. sivriye benzeyen psikoloji hocasını hayal meyal hatırlıyo gibiyim. ama konuşmayı hiç hatırlamıyorum. niye hatırlamıyorum?
ayrıca neydi bizim almanca hocalarından çektiğimiz?

Gamze. dedi ki...

yatakta yatarken ve nedense yine karnim acken aklima geldi, duzeltmeye siteye geldim, baktim sen de yazmissin. psikolojici sivrisinekti, almancaci garip kahkuldu. hatta simdi yeni dank etti bana, cok kafein cok kalori degil: "Zu viel Koffein, zu viele Kalorien."