Pazartesi, Mart 28, 2011

başlayalı bir ay oldu olmadı, ama şimdiden ahkam kesmeler gırla.

şeyi merak ediyorum, bu "of çok sıkıcı bir hayatım var" hissi hep devam ediyor mu, yoksa bir süre sonra durumu kanıksayıp bu sıkıcılığı içselleştiriyor mu insan? peki mesela bende telefonları "efendim hocam" diye açıp, kişisel mesajlarımı "iyi çalışmalar" diye bitirecekmişim gibi bir his oluyor, o geçiyor mu?

görünüşe göre sözleşmem bitene kadar kendi kendine çalışabilen disiplinli bir çevirmene dönüşeceğim.

hep uykum var ama ya.
iyi çalışmalar.

2 yorum:

DanceOfEternity dedi ki...

hahaha.
ilk sorunun cevabını tabii ki ben de bilmiyorum ama o gün gelene kadar "kendi kendine çalışabilen disiplinli bir çevirmen"e dönüşülmediğinin kanlı canlı örneği olarak haftasonu beni mıncıklayabilirsin.

yapboz dedi ki...

her türlü mıncıklarım. kaç hafta oldu yahu. bi de dövmeni yaptırdın mı?